- Δραστηριότητα/ες εμπέδωσης του γνωστικού αντικειμένου
Εικόνα
1 «Τα παιδιά σε ομάδες δημιουργούν τα στάδια ανάπτυξης
των φυτών και τα φωτογραφίζουν για να τα εισάγουν στον υπολογιστή »
2η Δραστηριότητα «Το δικό μας ψηφιακό
παιχνίδι»
Εικόνα 2 «Τα παιδιά σε ζευγάρια στον υπολογιστή δημιουργούν το
δικό τους ψηφιακό παιχνίδι αριθμογραμμής με τα στάδια ανάπτυξης των φυτών, στην
εφαρμογή Learning Apps και αλληλεπιδρούν με αυτό»
- Δραστηριότητα/ες αξιολόγησης του γνωστικού
αντικειμένου
1η και 2η Δραστηριότητα «Τι μάθαμε για τα φυτά- Παίζουμε ψηφιακά παιχνίδια»
1. Μεταγνωστική/ες
δραστηριότητα/ες
1η & 2η Δραστηριότητα
«Φτιάχνουμε και εικονογραφούμε τη δική μας ιστορία», «Δημιουργούμε
μια ψηφιακή ιστορία»
Εικόνα 1 «
Τα παιδιά εικονογραφούν την ιστορία τους στο πρόγραμμα Ζωγραφικής των Windows και την ηχογραφούν στην εφαρμογή δημιουργίας ηλεκτρονικών βιβλίων Storyjumper”
Οι σύνδεσμοι από τις ψηφιακές εφαρμογές που δημιουργήσαμε μαζί με τα παιδιά για το διδακτικό σενάριο " Νέα φυτά ξεπροβάλλουν...'
Παίξτε και απολαύστε τις δημιουργίες των μικρών μας μαθητών!!!
- Ψηφιακό παιχνίδι στην
εφαρμογή Learning
Apps
https://learningapps.org/watch?v=pzgycouh323
-
Εικονολεξικό με τα μέρη του φυτού με το λογισμικό παρουσίασης PowerPoint»
- Ψηφιακό παιχνίδι με την εφαρμογή image sequencing της e me
https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1271475
- Ψηφιακό παιχνίδι με την εφαρμογή quiz της on line πλατφόρμας δημιουργίας ψηφιακών διαδραστικών ασκήσεων wordwall
https://wordwall.net/el/resource/56906081
-
Ψηφιακή ιστορία στο Web.2 εργαλείο δημιουργίας
εικονογραφημένων ηλεκτρονικών βιβλίων Storyjumper
https://www.storyjumper.com/book/read/158477261/6478d3e1f0411
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου